diplomsko delo
Barbara Panger (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Tržno komuniciranje je zelo pomemben dejavnik v vsakem podjetju. Predstavlja edino pot do dobička, saj služi ne samo reklamiranju ampak tudi obveščanju kupcev, vzpodbujanju v nakup in prepoznavnosti podjetja. Uspešen bo le tisti, ki bo ustrezno izvedel marketinško komuniciranje - torej tako komuniciranje, ki bo v kupcu vzbudilo zanimanje in ne odpor. Na primeru izbranega podjetja in s pomočjo anketnega vprašalnika sem ugotavljala kateri so instrumenti tržnega komuniciranja, ki so v podjetju že bili uporabljeni, kateri so kupcem najbolj všeč in kako naj se izbrano podjetje glede na ugotovljene rezultate vede v prihodnosti.

Ključne besede

marketing;trženje;komuniciranje;tržno komuniciranje;oglaševanje;pospeševanje prodaje;direktno trženje;osebna prodaja;odnosi z javnostjo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Panger]
UDK: 659.3
COBISS: 11438364 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 995
Št. prenosov: 133
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing kommunication in the company AS
Sekundarni povzetek: Marketing communication is a very important factor in any business. It is the only way to achieve profit as it serves not only for advertising purposes but also as a means to inform customers, encourage acquisition and increase recognition of the company. Only those who will properly implement marketing communication, i.e. communication that will arouse customers’ interest and not cause aversion, will be successful. Based on the example of a chosen company and with the help of a questionnaire, I was able to determine which marketing communication instruments have already been used, which instruments the customers like most and, given the research results, how the chosen company should act in the future.
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;advertising;sales promotion;direct marketing;public relations;personal selling;marketing communication analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 42 str., 4 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 79462
Priporočena dela:
, primer kampanje Nešteto razlogov za življenje
, kritično ovrednotenje ITK spleta OKS-a