Marc Stuckey (Avtor), Marianne Lippel (Avtor), Ingo Eilks (Avtor)

Povzetek

Teaching chemistry about 'Steviaʼ - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES in Germany

Ključne besede

projekt PROFILES;kurikulum;modul;sladkorji;sladila;akcijsko raziskovanje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.2/.3:54
COBISS: 10041417 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 761
Št. prenosov: 249
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: organizacija pouka;kurikulum;kemija;sladkorji;sladila;projekti;akcijsko raziskovanje;Nemčija;science education;chemistry;teaching;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;pouk;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 69-83
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2014
ID: 8678358