Povzetek

Teachers' requirements in relation to knowledge assessment and the extension of authentic forms of knowledge assessment in primary school

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;vrednotenje znanja;ocenjevanje znanja;znanje;kurikularna prenova;reforma šolstva;osnovna šola;Slovenija;education;knowledge assessment;primary education;knowledge;curricular reforms;Slovenia;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 371.26
COBISS: 14204424 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1092
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: vzgoja in izobraževanje;vrednotenje znanja;ocenjevanje znanja;znanje;kurikularna prenova;reforma šolstva;osnovna šola;Slovenija;
URN: URN:SI:UM:
Strani: [1] str.
ID: 8724253