delo diplomskega seminarja
Sara Knez (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Eden glavnih ciljev e-uprave je usmeriti delovanje javne uprave k potrebam uporabnikov in večati zadovoljstvo le teh. Z izpopolnjenimi storitvami in omogočanjem hitrega svetovanja preko uradne spletne strani javne uprave stremi e-uprava h kakovostnemu in hitrejšemu sodelovanju uprave z odjemalci. Upravne enote ponujajo številne informacije in storitve preko spleta, ki pa se jih nekateri državljani še vedno izogibajo. Starejša generacija je tista, ki ovira večjo elektronsko pismenost držav. Generacija Y je digitalna generacija, ki soustvarja virtualni svet komunikacij. Ta generacija se veseli novih tehnologij in moderniziranega načina življenja, zato pričakuje, da ji javna uprava na svoji spletni strani ponudi čim večje število storitev. Informacija mora biti uporabniku podana na enostaven in prijazen način, kar je najpreprosteje preko spletnega portala. Prav zato je pomembno, da ima vsaka UE svojega svetovalca za pomoč uporabnikom, ki je na voljo fizično na UE, preko telefonske številke ali kar po e-pošti. Da bi bili vsi odjemalci zadovoljni se mora e-uprava zavedati, da se starejši težje privajajo novim trendom, zato jim je nujno potrebno posvečati več pozornosti. Mlajši pa si želijo s časom naprej in biti del toka IKT. Želijo biti produktivni, deliti svoje znanje in poslovati na hiter in enostaven način. Če bodo upravne enote nudile pomoč odjemalcem in sledile njihovim željam, bodo ti z veseljem dajali nove predloge, ki jih lahko e-uprave vseh držav uporabijo za svojo nadgradnjo.

Ključne besede

javna uprava;informacijska tehnologija;elektronsko poslovanje;storitve;svetovanje;informacije;kakovost;uporabniki;zadovoljstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Knez]
UDK: 659.2:004
COBISS: 11530268 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1735
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: E-help and E-advice in E-services
Sekundarni povzetek: One of the main objectives of the e-administration is to focus its activity on the needs of users and increase their satisfaction. By offering advanced services and the possibility of rapid advice via the official website of the public administration the e-government strives for high quality and timely cooperation with its clients. Administrative units offer a variety of information and services via the Internet but some citizens are still reluctant to use them. The older generation is the one that hinder the electronic literacy. Generation Y is the digital generation which helps creating the virtual world of communications. This generation is looking forward to new technologies and a modernized lifestyle, which is why they expect more online services from the public administration. The information must be offered to the user in a simple and friendly way, which is the easiest via the web portal. It is therefore important that each administrative unit has a counselor who can help the users and is available in person, online or via the phone. The e-administration needs to pay more attention to older people because they have problems getting used to new trends. Younger people want to stay in touch with the Information and communications technology (ICT). They want to be productive, share their knowledge and do business in a quick and easy way. If the administrative units provide assistance to their customers and follow their desires, they in return will be happy to give feedback that the e-administration can use to upgrade their services.
Sekundarne ključne besede: Public administration;electronic government;administrative unit;electronic services;service quality;customer satisfaction;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 47 str.
ID: 8726930
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, zadovoljstvo uporabnikov e-bančništva NLB