magistrsko delo
Aleš Novak (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu

Ključne besede

medorganizacijskli sistemi;medorganizacijsko trženje;blagovne znamke;strategija trženja;premoženje;case study;podjetje;Poclaine Hydraulics Žiri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Novak]
UDK: 339.13
COBISS: 22174438 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 653
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂway to a strong brand on business-to-business market
Sekundarne ključne besede: medorganizacijskli sistemi;intercompany marketing;trademarks;marketing strategy;property;case study;enterprises;Poclaine Hydraulics Žiri;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 68, 25 str.
ID: 8757888