diplomsko delo
Mateja Pocajt (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu je predstavljen ples v vrtcu in šoli, otroško plesno izročilo in njegova vloga ter ljudski plesi v 1. razredu OŠ.Predstavljeno je tudi delo vzgojitelja in učitelja v 1.razredu OŠ in njuno sodelovanje. V empiričnem delu pa je narejena raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika, kjer smo želeli ugotoviti, ali v 1. razredu OŠ ohranjajo ljudsko plesno izročilo in kakšno vlogo ima pri tem vzgojitelj.

Ključne besede

diplomska dela;ples;ljudsko izročilo;ljudski plesi v šoli;timsko delo;osnovne šole;vpliv vzgojitelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Pocajt]
UDK: 373.3:793.3(043.2)
COBISS: 21685512 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1099
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Pre-school Teacher’s Role in the First Grade of Primary School from the Preservation of Folk Dance Tradition Point of View
Sekundarni povzetek: Diploma is divided into two parts. The theoretical part represents dance in the kindergarten and school, children%s dance tradition, its part, merrymaking games and folk dances in the first grade of primary school. It also deals with the pre-school teacher%s and teacher%s work in the first grade, team work phases, team communication and pros and cons of teams work. The main purpose of my diploma thesis is to find out if folk dance tradition is preserved in the first grade of primary school and what kind of role does the pre-school teacher have.
Sekundarne ključne besede: theses;dance;folk tradition;folk dances in the school;team work;primary schools;pre-school reacher's effect;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 47 f., [3] f. pril.
ID: 8887491