diplomsko delo
Valentina Vogrin (Avtor), Maja Hmelak (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi z naslovom Vzgojitelji in romski otroci v Prekmurju smo želeli ugotoviti, ali so dosedanje spremembe v vzgoji in izobraževanju pripomogle k boljši integraciji romskih otrok v vrtce in ali je viden napredek v uspešnosti romskih otrok na različnih področjih. V začetku teoretičnega dela diplomske naloge smo podrobneje predstavili zgodovino Romov. Zatem smo nekaj več besed namenili Romom v Sloveniji, pri katerih so nas zanimale predvsem splošne značilnosti. Ob koncu teoretičnega dela smo se osredotočili na položaj Romov v Sloveniji in kakšen je napredek v vzgoji in izobraževanju romskih otrok. V empiričnem delu diplomskega dela smo predstavili pridobljene podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo anketiranja vzgojiteljev predšolskih otrok v Prekmurju. Zanimala nas je predvsem uspešnost romskih otrok na različnih področjih, poleg tega nas je zanimal tudi odnos med romskimi in neromskimi otroki, odnos med njihovimi starši ter v kolikšni meri se starši romskih otrok udeležujejo različnih oblik sodelovanja z vrtci. Ugotavljamo, da so spremembe v vzgoji in izobraževanju romskih otrok pripomogle k boljši integraciji romskih otrok v vrtce, prav tako so tudi uspešnejši na različnih področjih, izboljšalo pa se je tudi sodelovanje njihovih staršev z vrtci.

Ključne besede

diplomska dela;položaj Romov;Slovenija;predšolski otroci;vzgoja in izobraževanje;zgodovina Romov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Vogrin]
UDK: 373.2(497.4Prekmurje)(=214.58)(043.2)
COBISS: 21806856 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1276
Št. prenosov: 230
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: KINDERGARTEN TEACHERS AND ROMA CHILDREN IN PREKMURJE REGION
Sekundarni povzetek: With a diploma thesis entitled Kindergarten teachers and Roma children in Prekmurje region, we wanted to ascertain whether the changes in education so far have helped improve integration of Roma children into kindergarten and whether there is any notable progress in success of Roma children in various fields. In the beginning of the theoretical part, we have presented the Roma history in detail. Further on we described the Slovenian Roma and put greater emphasis on the general characteristics. In the end of the theoretical part we focused on the position of Slovenian Roma and the progress in education of Roma children. In the empirical part of the diploma thesis we presented the results, obtained with a survey carried out among kindergarten teachers in Prekmurje region. We put greater emphasis on the relations between Roma and non-Roma children and their parents, the success of Roma children in various fields and finally the amount of Roma parents% participation in different forms of cooperation with kindergarten. We noticed that the changes in education of Roma children have helped improve their integration into kindergartens. Roma children are more successful in various fields and finally, there is a greater cooperation between kindergartens and Roma parents.
Sekundarne ključne besede: theses;situation of the Roma;Roma;Slovenia;preschool children;education;Roma history;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 79 f., [5] f. pril.
ID: 9063323