primerjava domačih in licenčnih blagovnih znamk
Romanca Pahor (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V času, v katerem živimo, se razvijajo številni novi mediji. Medijske hiše so tako postavljene pred vedno nove izzive, saj morajo za pozornost svojih občinstev tekmovati z novimi, naprednejšimi tehnologijami. Številni lastniki »klasičnih« medijev gredo v boju zanjo v korak s časom – v lasti imajo zelo obiskane spletne strani, razvijajo mobilne aplikacije in so močno prisotni na družbenih omrežjih. S primerjalno analizo 14 slovenskih življenjsko stilnih revij – tako licenčnih kot domačih – sem ugotavljala, ali obstajajo razlike med njimi in jih prepoznala. Primerjala sem: naklade in dosege, cene revij in oglasnega prostora, oglaševanje in prihodke iz oglaševanja ter prisotnost spletnih in drugih digitalnih kanalov komuniciranja.

Ključne besede

oglaševanje;družbena omrežja;revije;naklada;cene;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [R. Pahor]
UDK: 659.1
COBISS: 12230172 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 636
Št. prenosov: 60
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Magazines on life-style
Sekundarni povzetek: Marketing communication is a very important factor in any business. It is the only way to achieve profit as it serves not only for advertising purposes but also as a means to inform customers, encourage acquisition and increase recognition of the company. Only those who will properly implement marketing communication, i.e. communication that will a rouse customers’ interestand not cause aversion, will be successful. Based on the example of a chosen company and with the help of a questionnaire, I was able to determine which marketing communication instruments have already been used, which instruments the customers like most and, given the research results, how the chosen companys hould act in the future.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;advertising;sales promotion;direct marketing;public relations;personal selling;marketing communication analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 33 str., 6 str. pril.
ID: 9063945
Priporočena dela:
, primerjava domačih in licenčnih blagovnih znamk