Marianne Juntunen (Avtor), Maija Aksela (Avtor)

Povzetek

Life-cycle thinking in inquiry-based sustainability education - effects on students' attitudes towards chemistry and environmental literacy

Ključne besede

učne metode;učenje z raziskovanjem;kemija;okoljska pismenost;trajnostni razvoj;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.015.31:502.131.1
COBISS: 9713481 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 826
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Življenjski krog izdelkov in učenje z raziskovanjem za trajnostni razvoj - vpliv na odnos učencev do kemije in okoljska pismenost
Sekundarne ključne besede: chemistry;environmental education;pupil;literacy;learning;kemija;okoljska vzgoja;učenec;pismenost;učenje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 157-180
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2013
ID: 9101959