Benjamin Rott (Avtor)

Povzetek

Process regulation in the problem-solving process of fifth graders

Ključne besede

matematika;mathematics;metakognicija;osnovne šole;pouk;problem solving;reševanje problemov;teaching;učne metode;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.016:51
COBISS: 9933385 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 742
Št. prenosov: 159
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Usmerjanje procesov reševanja problemov petošolcev
Sekundarne ključne besede: pouk;matematika;reševanje problemov;učne metode;metakognicija;osnovne šole;mathematics;problem solving;teaching;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 25-39
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2013
ID: 9105768
Priporočena dela:
, prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving