Povzetek

Applying cooperative techniques in teaching problem solving

Ključne besede

didaktična metoda;matematika;mathematics;pouk;problem solving;reševanje problemov;sodelovalne tehnike;sodelovalno učenje;teaching method;učne metode;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.091.3:51
COBISS: 9933897 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 831
Št. prenosov: 246
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uporaba sodelovalnih tehnik pri poučevanju reševanja problemov
Sekundarne ključne besede: pouk;matematika;učne metode;sodelovalno učenje;sodelovalne tehnike;reševanje problemov;mathematics;problem solving;teaching method;didaktična metoda;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 61-78
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2013
ID: 9107699
Priporočena dela:
, prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving