prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving
Ana Kuzle (Avtor)

Povzetek

Promoting writing in mathematics

Ključne besede

attitude;matematika;mathematics;metakognicija;pouk;problem solving;reševanje problemov;stališče;učne metode;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.016:51
COBISS: 9933641 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 835
Št. prenosov: 270
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Spodbujanje pisanja pri matematiki - izkušnje in pogledi bodočih učiteljev na proces pisanja pri reševanju problemov pri matematiki
Sekundarne ključne besede: pouk;matematika;učne metode;reševanje problemov;metakognicija;mathematics;problem solving;attitude;stališče;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 41-59
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2013
ID: 9107007
Priporočena dela:
, prospective teachers' experiences and perspectives on the process of writing when doing mathematics as problem solving