Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2013 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDK: | 37.016:51 |
COBISS: | 9933641 |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 835 |
Št. prenosov: | 270 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Spodbujanje pisanja pri matematiki - izkušnje in pogledi bodočih učiteljev na proces pisanja pri reševanju problemov pri matematiki |
Sekundarne ključne besede: | pouk;matematika;učne metode;reševanje problemov;metakognicija;mathematics;problem solving;attitude;stališče; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 41-59 |
Letnik: | ǂVol. ǂ3 |
Zvezek: | ǂno. ǂ4 |
Čas izdaje: | 2013 |
ID: | 9107007 |