master's thesis
Ana Jankovska (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oglaševanje;oglas;tipi;vedenje potrošnikov;raziskave;komparacije;marketing;business communication;advertising;advertisement;types;consumer behaviour;research;comparisons;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Jankovska]
UDK: 339.138
COBISS: 22591718 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 908
Št. prenosov: 288
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Primerjava vpliva gverilskega in tradicionalnega trženjskega komuniciranja na stališča porabnikov
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 56, 14 str.
ID: 9124882