diplomska naloga
Povzetek
Predšolsko in zgodnje šolsko obdobje je najprimernejši čas za intenzivno glasbeno vzgojo. Da bi otrokom zagotovili uspešen glasbeni razvoj, naj bi vzgojitelji sledili enakovredni zastopanosti vseh glasbenih dejavnosti (petje pesmi, igranje na instrumente, poslušanje glasbe, ustvarjanje ob glasbi, ustvarjanje v glasbi, glasbene didaktične igre). Vzgojitelji naj bi pri uresničevanju enakovredne zastopanosti glasbenih dejavnosti med drugimi načeli, zapisanimi v Kurikulumu za vrtce (1999), sledili tudi načelu uravnoteženosti. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali vzgojitelji iz Vrtca »Martin Krpan« Cerknica, Vrtca Postojna, Vzgojno-varstvene enote pri osnovni šoli Toneta Šraja Aljoše Nova vas ter iz Vrtca Polhek pri osnovni šoli heroja Janeza Hribarja Stari trg pri Ložu uresničujejo načelo uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti. Hkrati nas je zanimalo, kakšna je povezanost med stopnjo izobrazbe, dodatnim glasbenim izobraževanjem, delovno dobo in uresničevanjem načela uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti. Rezultati so pokazali, da vzgojitelji iz vrtcev, vključenih v raziskavo, ne glede na stopnjo izobrazbe, dodatne glasbene izobrazbe in delovno dobo ne uresničujejo načelo uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti, saj sta dejavnosti ustvarjanje v glasbi in ustvarjanje ob glasbi zastopani v najmanjši meri.
Ključne besede
vzgojitelj;izobrazbena struktura vzgojiteljev;dodatno izobraževanje vzgojiteljev;delovna doba vzgojiteljev;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[N. Zgonc] |
UDK: |
373.2.016:78(043.2) |
COBISS: |
10921289
|
Št. ogledov: |
881 |
Št. prenosov: |
115 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
How to implement a balanced programme for musical activities in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
The preschool and school periods are the most important time for intensive music education. In order to successfully enhance a child’s musical development, nursery teachers should ensure that music activities are equally represented within the programme (singing, playing musical instruments, listening to music, listening to music during creative activities, creating music itself, didactic music games). One of the principles that should be followed by nursery teachers and is set out in the Slovene Kindergarten Curriculum (1999) is the principle of a balanced programme. The main purpose of this thesis was to establish if the nursery teachers from kindergartens (“Vrtec Martin Krpan Cerknica”, “Vrtec Postojna”, nursery unit at “Tone Šraj’s Elementary School Nova vas” and from kindergarten “Polhek at Janez Hribar’s Elementary School Stari trg pri Ložu”) follow the guidelines of a balanced programme for musical activities. In addition to that, the thesis’s main focus was to examine to what extent the level of education, additional musical training and years of service influence the implementation of a balanced musical programme. The findings from this thesis suggest that regardless of the level of education, additional musical training or years of service, nursery teachers observed during the research do not follow the principle of a balanced programme of musical activities. Activities which combine creativity while listening to music and creating music itself are the least implemented. |
Sekundarne ključne besede: |
music;pre-school education;glasba;predšolska vzgoja; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
IX, 47 f., [6] f. pril. |
ID: |
9126828 |