diplomsko delo
Katja Čurin (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Cilj moje diplomske naloge je raziskati zadovoljstvo odjemalcev v Zavarovalnici Maribor d.d. po zaključenem škodnem dogodku. Z raziskavo bom poskušala ugotoviti splošno zadovoljstvo strank omenjene zavarovalnice, kateri dejavniki najbolj vplivajo na njihovo zadovoljstvo, kakšna je po njihovem mnenju stopnja strokovnosti zaposlenih pri reševanju škodnih primerov in ali bi priporočali ZM d.d. svojim prijateljem, kot zanesljivo in kvalitetno zavarovalnico.

Ključne besede

zadovoljstvo odjemalcev;zavarovalnice;konkurenca;trg;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Čurin]
UDK: 658.89:368(043.2)
COBISS: 12421660 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 628
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis costumers [!] satisfaction, after the event of loss or damage has been completed
Sekundarni povzetek: The aim of my thesis is to investigate customer satisfaction in Zavarovalnica Maribor d.d. after completion of the loss event. The study will attempt to determine overall customer satisfaction of his insurance, which factors most influence their satisfaction, what is their opinion proficiency levels of employees in the processing of claims, and whether they would recommend ZM d.d. your friends as a reliable and quality insurance.
Sekundarne ključne besede: customer satisfaction;insurance clients;services;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: [VII], 40 str.
ID: 9133187