diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tanja Kocjan (Avtor), Mitja Gorenak (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu predstavlja predpogoj za učinkovito opravljanje dela in s tem uspešno poslovanje podjetja. Na zadovoljstvo vplivajo različni dejavniki, kot so medosebni odnosi, komunikacija, vodenje, nagrajevanje, izobraževanje, delovne razmere ter delovni čas. Pomemben dejavnik so odnosi med zaposlenimi, ki se kažejo kot sodelovanje ali konflikti. Naloga vodstva podjetja je, da ugotovi morebitno nezadovoljstvo med zaposlenimi ter ga čim prej odpravi. Posledice nezadovoljstva so lahko pojav absentizma, fluktuacija, deviantno vedenje, stavke ter stres pri delu. V empiričnem delu smo opravili anketno raziskavo v hotelu X in z analizo rezultatov ugotovili stopnjo prisotnosti posameznih dejavnikov v medosebnih odnosih med zaposlenimi ter izmerili stopnjo zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu. Ugotovili smo, da so anketiranci najbolje ocenili prisotnost medsebojnega sodelovanja in spoštovanja ter da so na splošno nadpovprečno zadovoljni pri delu.

Ključne besede

medosebni odnosi;zadovoljstvo;zaposleni;hoteli;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [T. Kocjan]
UDK: 331.101.32:658.3(043.2)
COBISS: 2048196691 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1343
Št. prenosov: 241
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Impact of interpersonal relations between employees to their satisfaction at work
Sekundarni povzetek: Satisfaction of employees at work is precondition for effective work and successfull bussiness of company. On satisfaction influence differing factors, such as interpersonal relations, communication, leadership, rewarding, training, working conditions and working time. Important factors are interpersonal relations between employees, which we can see as a collaboration or conflict. Management has to find out if there is dissatifaction among employees and eliminate it as soon as possible. Consequences of dissatisfaction among empoyees at work are absenteeism, employee turnover, undesirable behaviour, strikes and stress at work. In the empirical part we present results of survey study in hotel X. With analysis we found out what scores respondents give to particular factors in interpersonal relations and we also measured quotient of their satisfaction at work. We found out that respondents gave the highest scores to cooperation and respect between employees. We also found out that their satisfaction at work is above average.
Sekundarne ključne besede: interpersonal relations;satisfaction;employees;hotel;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: VII, 60, III str.
ID: 9630318