Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

Why should we read this book? I can think of at least two major reasons why the book entitled Multiple Representations in Biological Education, published by Springer in 2013 in the Models and Modeling in Science Education series, is essential reading for anyone involved in biology education.

Ključne besede

recenzije;ocene knjige;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 373.32.016:50
COBISS: 11494473 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 422
Št. prenosov: 101
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: book review;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 171-173
Letnik: ǂVol. ǂ7
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2017
ID: 9594982