magistrsko delo
Sara Pihler (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo Izvedba tehniškega dne v prizmi božično-novoletnega bazarja je sestavljeno iz treh delov - teoretičnega, praktičnega in empiričnega. V teoretičnem delu sprva na kratko opisujemo pomen tehnike v vsakdanjem življenju in njen pomen v osnovnih šolah. Nato pa nadaljujemo z opisovanjem pojma tehniški dnevi, opišemo cilje tehniških dni, njihovo načrtovanje in izvajanje ter se na koncu osredotočimo na to, kaj je božično-novoletni bazar. Učiteljevo pripravo smo v praktičnem delu analizirali glede na naše izkušnje pri opazovanju izvedbe tehniškega dne v 4. b razredu. V zadnjem, empiričnem delu predstavljamo rezultate empirične raziskave, ki smo jo izpeljali na vzorcu sto treh četrtošolcev iz Celjske regije, ki so v šolskem letu 2015/16 opravili tehniški dan v prizmi božično-novoletnega bazarja. Ugotovili smo, da anketirani učenci pri izdelovanju izdelka za božično-novoletni bazar večinoma uporabljajo več različnih materialov. Učitelji so se večinoma odločali za izdelke, ki so narejeni iz papirja ali naravnih materialov. Zelo zanimivo je dejstvo, da se je za glino, DAS maso in les odločilo zelo malo učiteljev. Kljub tej analizi, ne moremo trditi, da to velja tudi za vse druge učitelje. Prav tako pa je zadovoljivo tudi znanje anketiranih o samem poteku tehniškega dne.

Ključne besede

magistrska dela;tehnika in tehnologija;tehniški dan;božično novoletni bazar;osnovna šola;četrti razred;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Pihler]
UDK: 373.3.016:62(043.2)
COBISS: 23261448 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 871
Št. prenosov: 233
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The execution of a technical day in the context of a Christmas and New Year bazaar
Sekundarni povzetek: Master's thesis entitled: The execution of a technical day in the context of Christmas and New Year bazaar consists of three major parts: theoretical, practical and empirical. In the theoretical part we briefly describe the significance of technic and technical courses in our everyday life and in primary schools. Then we proceed with the description of the term: technical day. We describe the aims of technical days, their planning and execution and finally, We focus on the explanation of the word phrase: Christmas and New Year bazaar. In the practical part we present a teacher preparation and analyzed that particular preparation according to our experiences in observing the execution of the technical day in the class 4b. And finally, in the last, empirical part we present the results of the empirical study which was carried out on the sample of one hundred three fourth graders from the Celje region who took part in the technical day in the context of Christmas and New Year bazaar in the school year 2015/16. We found out that surveyed students were using many different materials when they were creating their products for Christmas and New Year bazaar. Teachers decided for products that are made of paper and natural materials. Very interesting is the fact that the clay, wood and DAS mass held very few teachers. Despite this analysis, we can not say that this also applies to all other teachers. Their knowledge about the course of the technical day was satisfactory.
Sekundarne ključne besede: master theses;handwork or handcrafts;technical course;technical day;Christmas and New Year bazaar;primary school;fourth grade;Univerzitetna in visokošolska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 73 f.
ID: 10840711