master thesis

Povzetek

The impact of content shared by Internet celebrities on travel intentions of Chinese millennials

Ključne besede

China;tourism;travel;youth;consumer behaviour;social networks;marketing;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Y. Li]
UDK: 338.48
COBISS: 43790595 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 233
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Analiza vpliva vsebin, ustvarjenih s strani spletnih zvezdnikov na potovalne namene kitajskih milenijcev
Sekundarne ključne besede: Kitajska;turizem;potovanja;mladina;vedenje potrošnikov;družbena omrežja;trženje;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: 59, 25 str.
ID: 12534584