Povzetek

Prispevek pretresa pomen novejše (slovenske) književnosti pri gimnazijskem pouku v danem zgodovinskem kontekstu. Zavzema se za večji delež sodobnih del, posebej pri domačem branju, in poudarja vlogo novejše literature pri sproščanju morebitnih togih šolskih stališč v zvezi z literarno zgodovino, teorijo in interpretacijo.

Ključne besede

slovenska književnost;svetovna književnost;književna didaktika;postmodernizem;srednje šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 373.5.016:821.163.6"198/20"
COBISS: 46439522 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The paper addresses the current importance of contemporary (Slovene) literature in secondary education. The author advocates the introduction of more contemporary works, particularly for home-reading, emphasising their role in the process of changing sometimes rigid educational attitudes towards the history and theory of literature and interpretation.
Sekundarne ključne besede: teaching of contemporary literature;theory;interpretation;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 349-354
ID: 19975916