master's thesis
Marina Kholina (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Maja Konečnik Ruzzier (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;marketing strategy;sales promotion;business communication;research;interviews;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Kholina]
UDK: 339.138
COBISS: 173804035 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 17
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uporaba spletnih seminarjev kot del uspešnega prodajnega lijaka
Sekundarne ključne besede: trženje;strategija trženja;pospeševanje prodaje;poslovno komuniciranje;raziskave;intervjuji;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 59, 40 str.
ID: 22985603