diplomsko delo
Povzetek
V današnjem sodobnem življenju imajo družbena omrežja pomembno vlogo pri povezovanju stikov med posamezniki. Potrošnik je deležen vpliva družbenih omrežij pri njegovem nakupnem odločanju za izdelek ali storitve. Kadar je v fazi odločanja gre skozi proces nakupnega odločanja, kjer je deležen vpliva različnih dejavnikov. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju kako uporaba družbenih omrežij pripomore pri nakupnem odločanju potrošnika.
V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, ali se uporabniki hitreje odločijo za nakup po priporočilu vplivneža, koliko uporabnikov uporablja družbena omrežja za iskanje informacij pred nakupom, ali imajo zaupanje v podane ocene za izdelek ali storitev in koliko uporabnikov je bilo že deležnih pasti pri nakupu.
Ključne besede
nakupno odločanje;potrošniki;družbena omrežja;vpliv;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
N. Zavec |
UDK: |
658.71:004 |
COBISS: |
206636291
|
Št. ogledov: |
65 |
Št. prenosov: |
4 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Use of social networks in purchasing decisions |
Sekundarni povzetek: |
In today's modern life, social networks play an important role in connecting contacts between individuals. The consumer receives the influence of social networks in his purchase decision for a product or service. When he is in the decision-making phase, he goes through the purchasing decision-making process, where he is influenced by various factors. The thesis is devoted to the study of how the use of social networks helps in the purchasing decision of the consumer.
In the empirical part, we used a survey questionnaire to determine whether users make purchase decisions more quickly based on influencer recommendations, how many users use social networks to search for information before purchasing, whether they trust the provided product or service reviews, and how many users have already fallen into purchasing traps. |
Sekundarne ključne besede: |
Social networks;influence of social networks;purchase decision;purchase decision process;consumer.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (46 str.)) |
ID: |
24475857 |