diplomsko delo
Neja Zavec (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V današnjem sodobnem življenju imajo družbena omrežja pomembno vlogo pri povezovanju stikov med posamezniki. Potrošnik je deležen vpliva družbenih omrežij pri njegovem nakupnem odločanju za izdelek ali storitve. Kadar je v fazi odločanja gre skozi proces nakupnega odločanja, kjer je deležen vpliva različnih dejavnikov. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju kako uporaba družbenih omrežij pripomore pri nakupnem odločanju potrošnika. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, ali se uporabniki hitreje odločijo za nakup po priporočilu vplivneža, koliko uporabnikov uporablja družbena omrežja za iskanje informacij pred nakupom, ali imajo zaupanje v podane ocene za izdelek ali storitev in koliko uporabnikov je bilo že deležnih pasti pri nakupu.

Ključne besede

nakupno odločanje;potrošniki;družbena omrežja;vpliv;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: N. Zavec
UDK: 658.71:004
COBISS: 206636291 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 65
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of social networks in purchasing decisions
Sekundarni povzetek: In today's modern life, social networks play an important role in connecting contacts between individuals. The consumer receives the influence of social networks in his purchase decision for a product or service. When he is in the decision-making phase, he goes through the purchasing decision-making process, where he is influenced by various factors. The thesis is devoted to the study of how the use of social networks helps in the purchasing decision of the consumer. In the empirical part, we used a survey questionnaire to determine whether users make purchase decisions more quickly based on influencer recommendations, how many users use social networks to search for information before purchasing, whether they trust the provided product or service reviews, and how many users have already fallen into purchasing traps.
Sekundarne ključne besede: Social networks;influence of social networks;purchase decision;purchase decision process;consumer.;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (46 str.))
ID: 24475857
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov