analiza primera
Povzetek
Diplomsko delo preučuje vpliv umetne inteligence, zlasti UI klepetalnikov, na področju podpore strankam s poudarkom na analizi klepetalnika Titina podjetja T-2. Cilj raziskave je bil oceniti uporabniško izkušnjo, funkcionalnosti in učinkovitost klepetalnika ter prepoznati prednosti in slabosti te tehnologije. Uporabniki so klepetalnik ocenili pozitivno glede hitrosti, dostopnosti in enostavnosti uporabe, vendar so se pojavile tudi kritike na področju obvladovanja zahtevnejših vprašanj. Poleg tega je raziskava primerjala Titino z drugimi UI klepetalniki na slovenskem trgu, kot sta Maks (Telekom Slovenije) in Lumi (A1), pri čemer je izpostavila tako konkurenčne prednosti kot tudi izzive. Delo ugotavlja, da ima umetna inteligenca velik potencial za izboljšanje uporabniške izkušnje, vendar so potrebne nadaljnje izboljšave, zlasti na področju strokovnosti in personalizacije.
Ključne besede
umetna inteligenca;klepetalnik;podpora strankam;uporabniška izkušnja;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
J. Šabanovič |
| UDK: |
004.8 |
| COBISS: |
245677827
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
15 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of artificial intelligence on help and support for users: a case study |
| Sekundarni povzetek: |
This thesis examines the impact of artificial intelligence, specifically AI chatbots, on customer support, with a focus on the analysis of T-2’s chatbot, Titina. The research aims to evaluate the user experience, functionalities, and effectiveness of the chatbot, identifying its strengths and weaknesses. Users rated the chatbot positively in terms of speed, accessibility, and ease of use, but there were critiques regarding its handling of more complex queries. Additionally, the thesis compares Titina with other AI chatbots on the Slovenian market, such as Telekom Slovenia’s Maks and A1’s Lumi, highlighting both competitive advantages and challenges. The findings suggest that artificial intelligence has great potential to enhance the user experience, but further improvements are needed, particularly in terms of expertise and personalization. |
| Sekundarne ključne besede: |
artificial intelligence;AI chatbot;customer support;user experience;Titina; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 33 str., 4 str. pril.)) |
| ID: |
26556504 |