Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2015 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 376 |
COBISS: | 10511689 |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 749 |
Št. prenosov: | 84 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji |
Sekundarne ključne besede: | učenci s posebnimi potrebami;specifične učne težave;inkluzija;zakonodaja;special education;learning difficulty;pouk po prilagojenem programu;učne težave; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 31-52 |
Letnik: | ǂVol. ǂ5 |
Zvezek: | ǂno. ǂ1 |
Čas izdaje: | 2015 |
ID: | 8758197 |